d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hjälp Tack
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,688
Joined: May 29 2010
Gold: 0.30
Oct 7 2012 03:17pm
Någon som kan hjälpa mig ?'

Kopplade in tvn till min laptop via hmdi får inget ljud på mw3 i mitt headset utan ljud på tvn någon som vet hur man fixar d ? :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 7 2012 03:18pm
Öppna ljudinställningar och sätt Headset som default

This post was edited by Spetch on Oct 7 2012 03:19pm
Member
Posts: 17,688
Joined: May 29 2010
Gold: 0.30
Oct 7 2012 03:20pm
Quote (Spetch @ Oct 7 2012 11:18pm)
Öppna ljud inställningar och sätt Headset som default


på mw3 eller ? :S
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 7 2012 03:20pm


Där ska du gå in.

Du skall också lämna guild Sweden då de har brutalt dåligt rykte i Swesub section ;)

This post was edited by Spetch on Oct 7 2012 03:21pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 7 2012 03:21pm
Quote (Spetch @ 7 Oct 2012 23:20)
http://i46.tinypic.com/2v3pu7o.jpg

Där ska du gå in.

Du skall också lämna guild Sweden då de har brutalt dåligt rykte i Swesub section ;)


:rofl:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 03:46pm
Jag hade kastat elektroniken och satsat på böcker

/E: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=611013

/E2: Xiao, har du tråden när anand uttrycker sitt runkningsschema?

This post was edited by Teposen on Oct 7 2012 03:50pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 7 2012 03:55pm
Quote (Teposen @ 7 Oct 2012 23:46)
Jag hade kastat elektroniken och satsat på böcker

/E: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=611013

/E2: Xiao, har du tråden när anand uttrycker sitt runkningsschema?


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36875109&f=79

den?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 03:56pm
Quote (Nickeee @ Oct 7 2012 10:55pm)


meng ty :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 8 2012 01:53am
Quote (Nickeee @ 7 Oct 2012 23:55)


Den är för bra alltså :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 8 2012 08:56am
Quote (Nickeee @ 7 Oct 2012 23:55)


llol va gammal tråd, ofta det redan är så länge sen.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll