d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Temperatur > I Datorn
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 02:11am
Finns det något bra program där man kan se vad temperaturen i datorn ligger på?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 7 2012 02:18am
man kan alltid stoppa in en termometer i usb intaget ;D

nä men vet inte

GL hitta svaret dock
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 7 2012 02:20am
Quote (Ekaan @ Oct 7 2012 09:18am)
man kan alltid stoppa in en termometer i usb intaget ;D

nä men vet inte

GL hitta svaret dock


+1

Borde väl finnas och läsa någonstans?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 02:29am
På sweclockers hittar du garanterat svar. Sök i deras forum! :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 7 2012 03:21am
Speedfan. Där kan du öka fläktarna och du ser hur varm processorn är, CPUn, hårddisken, grafikkortet osv
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Oct 7 2012 04:02am
Speedfan

/e

Quote (umade @ Oct 7 2012 10:21am)
Speedfan. Där kan du öka fläktarna och du ser hur varm processorn är, CPUn, hårddisken, grafikkortet osv


Dis

This post was edited by eWaste on Oct 7 2012 04:02am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 7 2012 04:12am
finns ju säkert 10tal olika program som visar temperatur

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 7 2012 04:34am
Släng upp en ispåse på processorn och se hur fort den smälter, sen räknar du ut hur varm den är genom formeln f*(t/v)+c
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 7 2012 04:36am
Quote (snoramej @ 7 Oct 2012 12:34)
Släng upp en ispåse på processorn och se hur fort den smälter, sen räknar du ut hur varm den är genom formeln f*(t/v)+c


:rofl:
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 7 2012 05:24am
Speccy
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll