d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ? Pengar Draget Från Konto
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 804
Joined: May 18 2008
Gold: 1,754.30
Oct 5 2012 06:25pm
12-10-02 12-10-02 ZAHED IBRAHIM -104,00

Någon som vet vad detta står för?
Jag har inte beställt något vet inte vart det kommer från, tittade över kontoutgifterna idag och ser att detta dragits.
Vart kan man kolla upp och lösa sådana här problem? Ska man gå till ens egen bank då, i detta fall swedbank, eller ska man vända sig någon annanstans?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 5 2012 06:30pm
Köpt ngt i turk affär/kebabhak? Googla namnet
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 5 2012 06:37pm
säkert en efterkrogenrulle
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 5 2012 07:24pm
kan vara kebab, taxi, kiosk etc
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Oct 5 2012 08:35pm
Quote (Ohhhh @ Oct 6 2012 02:25am)
12-10-02 12-10-02  ZAHED IBRAHIM    -104,00

Någon som vet vad detta står för?
Jag har inte beställt något vet inte vart det kommer från, tittade över kontoutgifterna idag och ser att detta dragits.
Vart kan man kolla upp och lösa sådana här problem? Ska man gå till ens egen bank då, i detta fall swedbank, eller ska man vända sig någon annanstans?


så jävla oruttad
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 6 2012 08:39am
Som alla andra sagt. Turrekiosken eller turrepizzan efter krog / vid bängan
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 6 2012 08:41am
Quote (SpAz. @ Oct 6 2012 02:39pm)
Som alla andra sagt. Turrekiosken eller turrepizzan efter krog / vid bängan



this någon apa är det.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 6 2012 09:10am
Amnesia
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 6 2012 09:37am
sOM SAGTS TIDIGARE I TRÅDEN. Frågan är bara varför du varit/bor i Sala?^^

http://gulasidorna.eniro.se/f/zahed-ibrahim-stekhuset:17534875
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Oct 6 2012 09:47am
Quote (eviilution @ Oct 6 2012 04:37pm)
sOM SAGTS TIDIGARE I TRÅDEN. Frågan är bara varför du varit/bor i Sala?^^

http://gulasidorna.eniro.se/f/zahed-ibrahim-stekhuset:17534875


han har schtekt i stekhuset xd
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll