d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helg
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 5 2012 08:37am
TACK SOM FAN!

Mest efterlängtade helgen på skitlänge.
Var äckligt otaggad idag på jobbet, just att det var Fredag var de som höll mig igång.

Nu måste jag vila och chilla k thx bai.



Vad gör ni/är ni taggade/vad händer i helgen?












































































EDIT: Tecken på att jag inte är brydd i posts längre, jag fick tydligen 30k posts, give me gz's ty. gg.



This post was edited by Litttle_Brother on Oct 5 2012 08:40am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 5 2012 08:46am
Low count brah.

/inb4 higher
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 5 2012 08:52am
Quote (Teposen @ 5 Oct 2012 16:46)
Low count brah.

/inb4 higher


Low count brah.

/inb4 higher



Chillar i helgen, jobb imorgon kväll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 5 2012 09:30am
Denna helg består av att sitta i mitt rum i fosterställning och vänta på måndag.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 5 2012 09:37am
Quote (SCXiao @ Oct 5 2012 04:52pm)
Low count brah.

/inb4 higher



Chillar i helgen, jobb imorgon kväll


Low count brah.

inb4higher (sp4z/marcusd0)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 5 2012 10:08am
Utgång i Gävle idag :thumbsup:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 5 2012 03:06pm
Quote (orvars @ 5 Oct 2012 18:08)
Utgång i Gävle idag :thumbsup:


Tråkiga gävle! Ja ni e tråkiga gävle! Trååååkiga gävle, ja ni e tråkiga gävle! (laddar bara upp inför söndagens möte, no offense!)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 5 2012 04:07pm
Quote (SCXiao @ 5 Oct 2012 16:52)
Low count brah.

/inb4 higher



Chillar i helgen, jobb imorgon kväll


Det sket sig med jobb imorgon så jag sitter med min femte/sjätte drink och pendlar mellan att vara arg och glad för att jag inte jobbar imorgon :wacko:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 5 2012 04:12pm
Förövrigt för att svara på tråden, jobbar denna helg, lördag hockey mot växjö lär dock kolla hemma då jag inte orkar med mina vänner som ska supa skallen av sig på matchen och jag måste vara nykter. Söndag match mot gefle på råsunda, om jag sovit bra så går jag nog på den.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 5 2012 04:16pm
Quote (berhemuli @ 6 Oct 2012 00:12)
Förövrigt för att svara på tråden, jobbar denna helg, lördag hockey mot växjö lär dock kolla hemma då jag inte orkar med mina vänner som ska supa skallen av sig på matchen och jag måste vara nykter. Söndag match mot gefle på råsunda, om jag sovit bra så går jag nog på den.


100 fg på Växjö lmk
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll