d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Så Skolan Har Börjat
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 3 2012 01:29am
Antar att denna del av forumet kommer vara dött 07-17:00 tills nästa sommarlov o,o ?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 3 2012 01:34am
nej.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 3 2012 01:39am
No lifers gonna no life!
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 3 2012 01:45am
ARBETSLÖS FOR LAJF
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 02:14am
dom flesta skolor har väl ändå datorer nuförtiden?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 3 2012 02:31am
Quote (orvars @ 3 Oct 2012 10:14)
dom flesta skolor har väl ändå datorer nuförtiden?


det är väl nästan så att alla elever har sin egen dator
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 02:35am
Quote (Intenso8 @ 3 Oct 2012 10:31)
det är väl nästan så att alla elever har sin egen dator


Där jag bor så har alla skolor delat ut datorer som man sen kan köpa ut efter 3år.

Gymnasiet då, inte högstadiet osv..
Member
Posts: 1,845
Joined: Oct 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 3 2012 02:55am
Quote (orvars @ Oct 3 2012 10:35am)
Där jag bor så har alla skolor delat ut datorer som man sen kan köpa ut efter 3år.

Gymnasiet då, inte högstadiet osv..


Jaaa, jag har fått en laptop till värde av 10.000 från skolan i år, vart bor du ? :)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 02:57am
Quote (Towards @ 3 Oct 2012 10:55)
Jaaa, jag har fått en laptop till värde av 10.000 från skolan i år, vart bor du ? :)


just nu bor jag i Karlskrona, här vet jag dock inte, men hemma i Uppsala/Gävle så är det så iallafall :)
Member
Posts: 1,845
Joined: Oct 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 3 2012 02:59am
Quote (orvars @ Oct 3 2012 10:57am)
just nu bor jag i Karlskrona, här vet jag dock inte, men hemma i Uppsala/Gävle så är det så iallafall :)


Aha, jag bor uppe i norr... Luleå typ :)
Förra året när jag gick 1an fick vi inga datorer, bytte linje och gick om ett år detta året..

forever 1an... :'(
Go Back To Svenska Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll