Quote (orvars @ Oct 3 2012 10:57am)
just nu bor jag i Karlskrona, här vet jag dock inte, men hemma i Uppsala/Gävle så är det så iallafall

Aha, jag bor uppe i norr... Luleå typ

Förra året när jag gick 1an fick vi inga datorer, bytte linje och gick om ett år detta året..
forever 1an... :'(