d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nya Saker Till D2 > Sant Eller Falskt?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2012 01:42am
Hoppas! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Oct 2 2012 01:48am
Quote (PlaaD @ Oct 2 2012 08:42am)
Hoppas!  :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:


Yee, verkar as najs :D
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 03:17am
varför är det postat av någon som inte jobbar på blizzard?

99% av allt som skrivits där är ju idioti

och att de skulle ta sig tid att koda en helt ny svårighetsgrad är bs

This post was edited by dej on Oct 2 2012 03:17am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 2 2012 03:30am
Quote
Shouldn't you be playing Runescape?


/ 10
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 2 2012 04:58am
Quote (dej @ 2 Oct 2012 11:17)
varför är det postat av någon som inte jobbar på blizzard?

99% av allt som skrivits där är ju idioti

och att de skulle ta sig tid att koda en helt ny svårighetsgrad är bs


detta...

This post was edited by Intenso8 on Oct 2 2012 05:12am
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Oct 2 2012 05:16am
Det vore så nice :drool: :cry:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 2 2012 05:21am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2012 05:42am
Quote (dej @ 2 Oct 2012 11:17)
varför är det postat av någon som inte jobbar på blizzard?

99% av allt som skrivits där är ju idioti

och att de skulle ta sig tid att koda en helt ny svårighetsgrad är bs


Låt oss drömma i alla fall!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 05:45am
Quote (PlaaD @ Oct 2 2012 12:42pm)
Låt oss drömma i alla fall!


drömma om ett spel där allt är förstört? l0l
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll