d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ljudproblem
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 1 2012 04:03am
Tjo, haft problem med ljudet på datorn ett tag.
Ljudet försvinner några sekunder men kommer tillbaka sedan, spelar ingen roll om jag använder hörlurar eller högtalare.
Spelar heller ingen roll om jag kopplar in dem i de bakre eller främre uttagen på datorn.

Någon som vet vad felet kan vara?

This post was edited by d0oh on Oct 1 2012 04:18am
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 1 2012 06:21am
kolla bredbandet, felet kan vara där
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 1 2012 06:39am
Quote (fotosyntEz @ 1 Oct 2012 14:21)
kolla bredbandet, felet kan vara där


jopp

kolla oxxå dvi-ingången
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 1 2012 06:59am
Händer även när jag spelar eller kollar på film offline så tvivlar att det är bredbandet :/

ser inte hur DVI ingången skulle ha något med saken att göra, det är väl ändå för skärmen
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 1 2012 07:02am
Quote (d0oh @ 1 Oct 2012 14:59)
Händer även när jag spelar eller kollar på film offline så tvivlar att det är bredbandet :/

ser inte hur DVI ingången skulle ha något med saken att göra, det är väl ändå för skärmen


you dont say?

prova jucka lite med kablen alternativt så äre knas med ljudkortet (elr nån inställning som du har gjort

This post was edited by Intenso8 on Oct 1 2012 07:06am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 1 2012 07:10am
Quote (Intenso8 @ Oct 1 2012 02:02pm)
you dont say?

prova jucka lite med kablen alternativt så äre knas med ljudkortet (elr nån inställning som du har gjort


har inte ändrat på några ljudinställningar alls, så det lär väl vara ljudkortet
Oct 1 2012 07:10am
Inappropriate Post Content
Oct 1 2012 07:17am
Inappropriate Post Content
Oct 1 2012 07:19am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 07:24am
häll cola på grafikkortet
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll