d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Testamente
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,841.67
Trader: Trusted
Sep 17 2012 03:23pm
Hm, de är lite kruxigt att skriva testamente och vita arkivet alltså.
De är ju på gång nu att vi skall skickas iväg och inför det skall man då skriva ner allt de här . . . Vi har haft typ 2,5v på oss men helt glömt bort det och vi skall lämna in det imorrn.
Sitter nu och försöker fylla i det men mycket som man inte riktigt vet hur ens anhöriga vill ha det osv.
De hjälper ju inte så mkt heller att mina föräldrar är i Spanien 1 mån.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Sep 17 2012 03:26pm
Skänk allt till BRIS så att de har resurser nog för att hjälpa litttle_sister
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,841.67
Trader: Trusted
Sep 17 2012 03:29pm
Quote (SCXiao @ 17 Sep 2012 23:26)
Skänk allt till BRIS så att de har resurser nog för att hjälpa litttle_sister


Jag ger hellre mina besparingar till min familj :)
Men de är inte ba de som man skall fylla i :P
De är 10 sidor. De är typ om man skall ha speciell musik, militärisk begravning, om du skall ha någon soloist, osv, osv.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Sep 17 2012 03:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Sep 2012 23:29)
Jag ger hellre mina besparingar till min familj :)
Men de är inte ba de som man skall fylla i :P
De är 10 sidor. De är typ om man skall ha speciell musik, militärisk begravning, om du skall ha någon soloist, osv, osv.


Meh, kan man inte bara skriva "IDC, chillin' with Jesus" ?
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,841.67
Trader: Trusted
Sep 17 2012 03:36pm
Quote (SCXiao @ 17 Sep 2012 23:31)
Meh, kan man inte bara skriva "IDC, chillin' with Jesus" ?


kan och kan.
Tror de skulle underlätta mycket för dina anhöriga om du fyllt i papperna ordentligt om du skulle omkomma, don't you think? :P
Eller du kanske inte bryr dig om din familj? ^_^

This post was edited by n1ghtm4r3 on Sep 17 2012 03:36pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2012 03:55pm
be litttle_sista bränna en skiva åt dig
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 17 2012 03:59pm


varför inte spela in de? ^_^
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Sep 17 2012 04:20pm
"INGEN SKA FÅ NÅTT"
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Sep 17 2012 04:51pm
Stationerad vart?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 18 2012 04:55am
Quote (Chefen @ Sep 17 2012 09:59pm)
http://www.youtube.com/watch?v=8D6yWJwxMPQ

varför inte spela in de?  ^_^


Henry bowers är så jävla skön
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll