d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Ekaan!!!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 16 2012 04:31pm
Kan inte vara sämre än dom andra

Insåg nyss även att min flickvän fyller år idag
Nu blir hon säkert sur bara för att jag inte smsade henne vid 00.00

Fuck bitches
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 16 2012 04:32pm
lol. gz och gz till henne också då.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2012 04:35pm
Quote (PhearCIII @ 17 Sep 2012 00:31)
Kan inte vara sämre än dom andra

Insåg nyss även att min flickvän fyller år idag
Nu blir hon säkert sur bara för att jag inte smsade henne vid 00.00

Fuck bitches


Lugnt, jag messade henne :ph34r:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 16 2012 04:45pm
gz
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll