d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Starcraft I Globen!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 02:08pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:18pm
Z v Z / 10

:(

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 02:18pm
Sjuka games so far denna helg

ZvZ-final är ju inte 2die4 dock
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:21pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Sep 2012 21:18)
Z v Z / 10

:(


this :(

Men Vortix gör faktiskt lite för att ändra ZvZn iaf tidigare spel.


e/ Men som vi just såg är stephano stonk!

This post was edited by sturm on Sep 16 2012 02:22pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2012 02:24pm
Några polare som är där atm, av döma på bilderna de lagt upp så är det mer intresserade av baren :P
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:25pm
Quote (PlaaD @ 16 Sep 2012 21:24)
Några polare som är där atm, av döma på bilderna de lagt upp så är det mer intresserade av baren  :P


Är baren bakom kuliserna nånstanns? har inte sett någon på streamen.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:31pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 09:21pm)
this :(

Men Vortix gör faktiskt lite för att ändra ZvZn iaf tidigare spel.


e/ Men som vi just såg är stephano stonk!


Jag kollar inte ens tbh, har sett många games denna helgen men orkar inte zvzfinal, det enda jag kan tänka mig som är mer deprimerande är pvp final

Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 02:33pm
y lite tråkigt med ZvZ final dock Stephano måste man ju kolla på :), vore bättre om Lucifron vann så zvt ._.

Edit; samt tråkigt med bo3 final '-'

This post was edited by bomben on Sep 16 2012 02:34pm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:35pm
Quote (bomben @ 16 Sep 2012 21:33)
y lite tråkigt med ZvZ final dock Stephano måste man ju kolla på :), vore bättre om Lucifron vann så zvt ._.

Edit; samt tråkigt med bo3 final '-'


mja det är inte bo3, om vortix vinner nu 2st så blir det en bo3 till, för stephano kommer med fördel från winnerbracket.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 02:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Sep 2012 22:31)
Jag kollar inte ens tbh, har sett många games denna helgen men orkar inte zvzfinal, det enda jag kan tänka mig som är mer deprimerande är pvp final


PvP är roligare än ZvZ för mig, bara för att jag "spelar" P :(
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll