d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sveriges Bästa Videobloggare
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 14 2012 02:03pm


Nuff said. Skrattar lika mycket varje gång!

Enda jag prenumererar på iallafall :D

This post was edited by Fil on Sep 14 2012 02:08pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 14 2012 04:37pm
tyckte inte ens att det var lite roligt :C
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 15 2012 07:38am
Quote (Charlieone @ 15 Sep 2012 00:37)
tyckte inte ens att det var lite roligt :C


:cry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 11:33am
Överskattad.

Ungefär som logitech-möss
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 15 2012 12:00pm
Quote (snoramej @ 15 Sep 2012 19:33)
Överskattad.

Ungefär som logitech-möss


Eller som din moders bantingspiller
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 15 2012 12:18pm
Nja..haha
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 01:26pm
Quote (Fil @ 15 Sep 2012 20:00)
Eller som din moders bantingspiller


Min mamma är tjock men hon bantar inte. :(

jk hon är smal och gymmar.

This post was edited by snoramej on Sep 15 2012 01:32pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 15 2012 01:45pm
Quote (snoramej @ 15 Sep 2012 21:26)
Min mamma är tjock men hon bantar inte. :(

jk hon är smal och gymmar.


:lol:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll