d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tips På Bra Iphone Hörlurar? (mobil) > Ja
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 14 2012 01:47pm
Just nu använder jag Koss Hörlurar

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/PORTAPROWHT/koss-portapro-horlurar-vit

Men det är väldigt dålig isolering (hörs utåt) och inte bästa dunket

Nån som har nån ide på några riktigt bra hörlurar ?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 14 2012 01:52pm
Har exakt likadana, använder dom endast när jag är vaken själv. (datorn)
Det är inte direkt några jag vill gå runt med heller, föredrar snäckor men har inte hittat några bra än, mina öron är för små för sådana man stoppar in som sugproppar :/

This post was edited by Kerzhakov on Sep 14 2012 01:52pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 14 2012 01:52pm
Quote (heavypala @ 14 Sep 2012 21:47)
Just nu använder jag Koss Hörlurar

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/PORTAPROWHT/koss-portapro-horlurar-vit

Men det är väldigt dålig isolering (hörs utåt) och inte bästa dunket

Nån som har nån ide på några riktigt bra hörlurar ?


spela roll om nån annan hör ?
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 14 2012 01:59pm
Quote (Intenso8 @ Sep 14 2012 07:52pm)
spela roll om nån annan hör ?


Ja
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 14 2012 02:18pm
Quote (Kerzhakov @ 14 Sep 2012 21:52)
Har exakt likadana, använder dom endast när jag är vaken själv. (datorn)
Det är inte direkt några jag vill gå runt med heller, föredrar snäckor men har inte hittat några bra än, mina öron är för små för sådana man stoppar in som sugproppar :/


pluggar (som jag antar du menar) finns med olika storlekar. brukar följa med olika när man köper ett par vettiga. Jag kör på den minsta själv! :)

Koss porta pro hade jag själv innan. Bästa tänkbara ljud, men de är ju inte slutna och det är ju ett jätteminus! Dessutom har jag haft problem med mina två par jag haft, att de har gått sönder efter ett tag!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 14 2012 02:21pm
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=791054

Bästa ljudet jag någonsin upplevt med in-ear lurar (jag har haft många.)

Sjukt smart lösning med kabeln också, stört bra.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 14 2012 02:25pm
Quote (snoramej @ 14 Sep 2012 22:21)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=791054

Bästa ljudet jag någonsin upplevt med in-ear lurar (jag har haft många.)

Sjukt smart lösning med kabeln också, stört bra.


Kan gå i god för a-jays!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 14 2012 03:32pm
Quote (Intenso8 @ 14 Sep 2012 21:52)
spela roll om nån annan hör ?


Avskyr folk mer än pesten som dunkar sin musik i tunnelbanan/pendeln så halva vagnen hör.. Så att denna person (förmodligen inte för att visa hänsyn men ändå) väljer att köpa sånna som inte bjuder in alla till personens musik, är bara tacka o ta emot!


Har förövrigt en sån tomte nära mig i pendeln nu.. Argh..
Member
Posts: 20
Joined: Sep 14 2012
Gold: 500.00
Sep 14 2012 03:40pm
standard
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 14 2012 04:34pm
Quote (Fil @ Sep 14 2012 10:25pm)
Kan gå i god för a-jays!


y, fick ett par gratis jays förra veckan. kan inte klaga...

Quote (berhemuli @ Sep 14 2012 11:32pm)
Avskyr folk mer än pesten som dunkar sin musik i tunnelbanan/pendeln så halva vagnen hör.. Så att denna person (förmodligen inte för att visa hänsyn men ändå) väljer att köpa sånna som inte bjuder in alla till personens musik, är bara tacka o ta emot! 


Har förövrigt en sån tomte nära mig i pendeln nu.. Argh..


forever pendeln
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll