E suger stenhårt fiy, dels är det skitdyrt, dels måste du använda paypal vilket också är skitdyrt och dessutom är kronan alldeles för stark för att det ska löna sig att sälja något till utlandet.
B
A
Y
Det finns en anledning till att siten mer eller mindre inte existerar i Sverige och det är för att Tradera var hundra gånger bättre på precis allt.
This post was edited by Svartermetalisk on Sep 14 2012 01:08am