d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fredagsmys
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 6 2012 07:55am
old men gold? hade inte sett skiten så här kommer den :P


This post was edited by ankiie on Sep 6 2012 07:56am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 6 2012 08:00am
2 early
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 6 2012 08:04am
såg den igår :P

varför kan dom inte visa sån reklam på 4an?

This post was edited by Intenso8 on Sep 6 2012 08:04am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 6 2012 12:48pm
Quote (Intenso8 @ Sep 6 2012 02:04pm)
såg den igår :P

varför kan dom inte visa sån reklam på 4an?



jadu det kan man undra :D
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll