d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Underbar Dag
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:19am
Förkyld, sushi till lunch (dock positivt) och vaknade till att någon kört in i min bil på parkeringen...


Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Sep 5 2012 10:19am
Quote (Spetch @ 5 Sep 2012 18:19)
Förkyld, sushi till lunch (dock positivt) och vaknade till att någon kört in i min bil på parkeringen...


http://i48.tinypic.com/sww9js.jpg


tråkigt :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:20am
Quote (K1NGEN @ Sep 5 2012 06:19pm)
tråkigt :(


Ja.. Shit happens liksom, men tycker ändå att han/hon som gjort det kan stå till svars. Men icke
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 10:27am
Quote (Spetch @ Sep 5 2012 05:20pm)
Ja.. Shit happens liksom, men tycker ändå att han/hon som gjort det kan stå till svars. Men icke


Var parkera du?
Om det är på din parkering kolla efter någon bil som har nå färg/skada på bilen ta reg och fixa nummer och ring upp honom/henne
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:33am
Quote (Kerzhakov @ Sep 5 2012 06:27pm)
Var parkera du?
Om det är på din parkering kolla efter någon bil som har nå färg/skada på bilen ta reg och fixa nummer och ring upp honom/henne


Jag gick runt och kollade på bilarna. Bilen som krockade in i mig saknar ena lyktan på någon sida. Inte hittat... Men ska kolla runt lite.

Har en självrisk på 4000.00:- om inte TFF går in och täcker, men även då är det på 2200.00:-
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 5 2012 10:37am
det är ju en saab.... klart folk kör på dom och sticker sen..

laga med silvertejp..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:39am
Quote (Intenso8 @ Sep 5 2012 06:37pm)
det är ju en saab.... klart folk kör på dom och sticker sen..

laga med silvertejp..


Du vart ju en stor jävla hink med solsken ^_^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 5 2012 10:41am
Quote (Spetch @ 5 Sep 2012 18:39)
Du vart ju en stor jävla hink med solsken  ^_^


om inget har spruckit laga det själv :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:49am
Quote (Intenso8 @ Sep 5 2012 06:41pm)
om inget har spruckit laga det själv :)


För djup skada. Kan inte slipa ner så mycket :(
Önskar bara att den ansvariga träder fram :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 5 2012 10:51am
Quote (Spetch @ 5 Sep 2012 18:49)
För djup skada. Kan inte slipa ner så mycket :(
Önskar bara att den ansvariga träder fram :D


äsch fram med vinkelslip och slipa lite runt så du får en fin yta sen i med glasfiber i de djupare delarna sen i med spackel --> grundfärg --> på med vanlig lack

tar max 2 timmar att fixa :) och till och med en nybörjare klarar det

med tanke på hur många som inte kan parkera bilarna idag så äre inte lönt att köpa nya delar :)

This post was edited by Intenso8 on Sep 5 2012 10:51am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll