Quote (Kerzhakov @ 5 Sep 2012 15:11)
Ica's egna är god, sen finns det kesella som är arla's kvarg.
Ska iväg och testa lidl's kvarg snart
Lidl's gillar jag! Den som är utblandad med hälften(ish) yoghurt är len i käften nått jävulskt! Den kan jag äta rakt upp och ner, det är njutning i kvarg-form! 9/10!!!!
Keso är hur fint som helst, röstade på det! En period åt jag keso med lite jordgubbssylt, då brukade jag låtsas att det var ris a la malta jag åt.. Provade med kanel och socker en gång, grät nästan så vidrigt det var!