d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Keso Eller Kvarg?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 06:49am
Är själv förälskad i kvarg :drool:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 5 2012 07:03am
Inget av det är gott att äta bara sådär, båda fungerar lika bra i mat
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 07:07am
Quote (SCXiao @ Sep 5 2012 02:03pm)
Inget av det är gott att äta bara sådär, båda fungerar lika bra i mat


Man lär sig efter ett tag, jag äter båda med sked ur förpackning :lol:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 5 2012 07:10am
Aldrig testat kvarg, men keso är kickass iaf!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 07:11am
Quote (Giraff @ Sep 5 2012 02:10pm)
Aldrig testat kvarg, men keso är kickass iaf!


Ica's egna är god, sen finns det kesella som är arla's kvarg.
Ska iväg och testa lidl's kvarg snart
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 07:24am
Quote (Kerzhakov @ 5 Sep 2012 15:11)
Ica's egna är god, sen finns det kesella som är arla's kvarg.
Ska iväg och testa lidl's kvarg snart


Lidl's gillar jag! Den som är utblandad med hälften(ish) yoghurt är len i käften nått jävulskt! Den kan jag äta rakt upp och ner, det är njutning i kvarg-form! 9/10!!!!
Keso är hur fint som helst, röstade på det! En period åt jag keso med lite jordgubbssylt, då brukade jag låtsas att det var ris a la malta jag åt.. Provade med kanel och socker en gång, grät nästan så vidrigt det var!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2012 07:29am
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 15:24)
Lidl's gillar jag! Den som är utblandad med hälften(ish) yoghurt är len i käften nått jävulskt! Den kan jag äta rakt upp och ner, det är njutning i kvarg-form! 9/10!!!!
Keso är hur fint som helst, röstade på det! En period åt jag keso med lite jordgubbssylt, då brukade jag låtsas att det var ris a la malta jag åt.. Provade med kanel och socker en gång, grät nästan så vidrigt det var!


Keso är inte risgrynsgröt.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 07:30am
Quote (snoramej @ 5 Sep 2012 15:29)
Keso är inte risgrynsgröt.


Nej, men man får väl leka att det är det om man vill? Hitler :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2012 07:45am
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 15:30)
Nej, men man får väl leka att det är det om man vill? Hitler :(


:angry:
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 5 2012 07:47am
Keso om jag får tycka till!
Som nämts innan, underbart att bara äta sådär med sked direkt ur förpackningen ;)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll