☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Antivirus Och Sånt
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 510
Replies: 19
Track Topic
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1
Sep 5 2012 01:44am
använder ni antivirus/antispyware/brandvägg? jag lära avinstallera mitt häromdagen pga krångel när jag skulle återställa min telefon och har inte orkat brytt mig om att installera det igen. man behöver väl egentligen inget? är ju inte så att jag tankar hem några filer som kan vara smittade då jag inte spelar något eller fifflar med något sånt atm, jag är väl utanför riskzonen? har ju egentigen inget speciellt att skydda
fakk skulle gjort en poll
This post was edited by Simon on Sep 5 2012 01:45am
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#2
Sep 5 2012 01:48am
Tror inte jag haft ett antivirus installerat på 4år.
Aldrig haft ett virus under denna tid heller.
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#3
Sep 5 2012 01:48am
använder inget av dom på mina laptops och tankar massvis med filer aldrig haft nåt problem
på dom stationära använder jag endast mse + malware
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#4
Sep 5 2012 01:49am
ok, jag har alltid hållt mig skyddad med tanke på att man tankat mycket maphacks och båtar och sånt till d2, där kryllar det ju av keyloggers osv. men nu när man lagt av med det kanske det inte ens behövs längre.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#5
Sep 5 2012 02:03am
Jag har kört Avast anti-virus i typ två år
Det är gratis, okrånligt och det kan knappast skada
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#6
Sep 5 2012 02:08am
Quote (Simon @ 5 Sep 2012 09:49)
ok, jag har alltid hållt mig skyddad med tanke på att man tankat mycket maphacks och båtar och sånt till d2, där kryllar det ju av keyloggers osv. men nu när man lagt av med det kanske det inte ens behövs längre.
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#7
Sep 5 2012 02:09am
Körde utan antivirus en tid, jävlar vad skit som sprang i i burken. Det började med Polis skitn som jag fick typ varje dag, sedan fick jag något annat så jag pala inte och formatera. Kör just nu med något norton jag fick med moderkorettetet sen tydligen malwarebytes. Roliga är att malware hittar massa elakheter genom utorrent hela tiden, tankar dessutom inget
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#8
Sep 5 2012 02:19am
Quote (Intenso8 @ 5 Sep 2012 10:08)
http://www.reactionface.info/sites/default/files/images/1310480585093.jpg
huh?
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#9
Sep 5 2012 04:02am
är man pr0 så är man, mer säger jag inte
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#10
Sep 5 2012 04:56am
Jag har inte använt någon form av antivirusprogram de senaste 4åren.
Enda jag har som rensar datorn lite då och då är "CCleaner" som tar bort
alla temp-filer och gamla skräpfiler bara, vilket resulterar med snabbare dator.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact