d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bra Start På Veckan..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 4 2012 06:42am
Gick nyss till jobbet (BR-leksaker), men fick vända lika fort för jag mådde pyton.. (Eller saknade jag swesub?)

Dags att se film.. Några rekomendationer? Senaste filmen var den nya Snövit och igår såg jag nya Jason Bourne filmen på bio, dock inte sevärd..

:cry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 06:46am
AIKs guldvideo från 09 är rätt bra.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 4 2012 08:10am
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 12:46pm)
AIKs guldvideo från 09 är rätt bra.


Nej! :fume:
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 4 2012 08:26am
Quote (berhemuli @ 4 Sep 2012 14:46)
AIKs guldvideo från 09 är rätt bra.


:thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll