Gick nyss till jobbet (BR-leksaker), men fick vända lika fort för jag mådde pyton.. (Eller saknade jag swesub?)
Dags att se film.. Några rekomendationer? Senaste filmen var den nya Snövit och igår såg jag nya Jason Bourne filmen på bio, dock inte sevärd..