☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> överaskning Va?
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 686
Replies: 18
Track Topic
Liquicity
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold
:
72.09
#1
Sep 4 2012 06:26am
EDIT: Kan väl tillägga att det INTE är mitt, som tur är
This post was edited by Liquicity on Sep 4 2012 06:26am
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#2
Sep 4 2012 06:30am
röka i bil, big nono
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3
Sep 4 2012 06:33am
Quote (c00kie_m0nster @ Sep 4 2012 01:30pm)
röka, big nono
ftfy
Liquicity
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold
:
72.09
#4
Sep 4 2012 06:38am
Quote (c00kie_m0nster @ Sep 4 2012 01:30pm)
röka i bil, big nono
röka inomhus överhuvudtaget, HUGE NONO
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#5
Sep 4 2012 08:27am
hmm, det där var aningen vidrigt faktiskt.
Liquicity
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold
:
72.09
#6
Sep 4 2012 08:56am
Quote (RistVaLL @ Sep 4 2012 03:27pm)
hmm, det där var aningen vidrigt faktiskt.
Kan inte göra annat än att hålla med!
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#7
Sep 4 2012 09:26am
om man ändå ska röka i bilen kan man väll åtminstone slänga ut skiten genom rutan lite snabbt? ^^,
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#8
Sep 4 2012 09:38am
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 17:26)
om man ändå ska röka i bilen kan man väll åtminstone slänga ut skiten genom rutan lite snabbt? ^^,
AAAA men inte när man har bilar bakom sig
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,012.63
Trader:
Trusted
#9
Sep 4 2012 09:41am
Quote (Intenso8 @ 4 Sep 2012 17:38)
AAAA men inte när man har bilar bakom sig
why not?
underbarast skulle ju va om dom hade cab.
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#10
Sep 4 2012 10:14am
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 17:41)
why not?
underbarast skulle ju va om dom hade cab.
nån idiot slänge cigg på motorvägen körde efter dom tills dom stanna och fick en ny vaxad huv
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact