Steelseries.. Razer.. All denna skit som är oduglig
Tangentbord: Corsair K90
Mus: Logitech MX518
Headset: Steelseries V2 Diablo III Edit
Gissa vilket jag är mest missnöjd med..?
ALDRIG mer Steelseries, överhajpat märke med jävla plastsaker som är bortom allt vad kvalité betyder.
Ljudet i dessa lurar för 1200kr är verkligen uruselt, mina Fatal1ty för 400 var mycket bättre.
Iaf, köp en Logitech MX518, du kommer inte bli missnöjd