d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skatez Till Datormöss
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 4 2012 12:21am
Finns det nåt annat sätt så man slipper köpa nya skatez till sin razer? har en Razer Lachesis och jag har tröttnat på att köpa nya skatez hela tiden -_- . Finns det nån mus som har bra glid under så man inte behöver skatez överhuvudtaget? Hur gör ni?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 4 2012 12:23am
använd inte sandpapper som musmatta så håller dom något år
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 4 2012 12:24am
Hardcore gaming
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Sep 4 2012 12:26am
Ha musen som musmatta och musmattan som mus

titta aldrig bakåt

yolo

This post was edited by Skullkraker on Sep 4 2012 12:27am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 4 2012 12:49am
Quote (Simon @ Sep 4 2012 06:23am)
använd inte sandpapper som musmatta så håller dom något år



har en hård matta :/ får bli o kränga nya skatez igen då
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 4 2012 01:12am
Hajperglajdz:D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 03:15am
HAJPERGLAJDZ

on topic dock, mina nöts inte det minsta - Köp en SteelSeries-mus, sensei eller Xai så använder du en hård matta. GG.

This post was edited by snoramej on Sep 4 2012 03:16am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 4 2012 04:27am
Steelseries.. Razer.. All denna skit som är oduglig

Tangentbord: Corsair K90
Mus: Logitech MX518
Headset: Steelseries V2 Diablo III Edit

Gissa vilket jag är mest missnöjd med..?

ALDRIG mer Steelseries, överhajpat märke med jävla plastsaker som är bortom allt vad kvalité betyder.
Ljudet i dessa lurar för 1200kr är verkligen uruselt, mina Fatal1ty för 400 var mycket bättre.

Iaf, köp en Logitech MX518, du kommer inte bli missnöjd
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 4 2012 04:52am
vit tejp kan funka, glider ganska bra
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Sep 4 2012 04:58am
trepunktnolla haft den i 11 år, 1 nytt hajporgleidz köp
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll