d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helt Klart Värt Bold > Luleås Stolthet.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 3 2012 04:03pm


Och en till:

http://www.youtube.com/watch?v=fZbAaZLNcLY

Och ni som säger att Norrbotten inte har producerat nånting vettigt utom skog!

:Angry:

This post was edited by snoramej on Sep 3 2012 04:07pm
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Sep 3 2012 04:04pm
Absolut fantastiskt...
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 3 2012 04:08pm
Ge killen ett skivkontrakt direkt! Sen skickar vi han till alaska eller något och lämnar han där
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 3 2012 04:59pm
min polare gjorde en kort låt och är fan bätttreeeee

han var förövrigt typ 15 när han gjorde den skiten

This post was edited by ChingeR on Sep 3 2012 05:01pm
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 05:52pm
Väntar till Little_sister kommer in och bekräftar.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 3 2012 06:55pm
fällde en tår
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 3 2012 07:01pm
hahahaha
"Rankning har avaktiverats för det här videoklippet."

This post was edited by RistVaLL on Sep 3 2012 07:03pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 3 2012 07:14pm
Jävla lulebor, 100% litttlebrother förfan.
fan, grymt stark text.

mantears

This post was edited by Nickeee on Sep 3 2012 07:19pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 03:15am
Jag blir ju så stolt över att bo i Luleå, vi har så mycket att vara stolta över.

Och nu har vi två till saker.

This post was edited by snoramej on Sep 4 2012 03:15am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 6 2012 11:29am
bump
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll