d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nice Profit
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 3 2012 03:29pm
Var inne i en skivbutik idag i Stockholm och köpte massa Geordi-plattor för 80kr styck, fint tänkte jag, för nu ska jag fan hem till Ryssland och kränga dom för en tusenlapp styck :D

Dumma svenskar..

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 03:31pm
I see

what you did thar
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 3 2012 03:32pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 3 2012 10:31pm)
I see

what you did thar


i hev profit.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 3 2012 03:33pm
Säker på att det var Martin som var den dummas svensken?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 03:34pm
Quote (snoramej @ Sep 3 2012 10:33pm)
Säker på att det var Martin som var den dummas svensken?


Du missade en post jag gjorde i svenskachatten tidigare B)

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 3 2012 03:35pm
In Soviet Russia, plattor kränga you
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 3 2012 03:36pm
Quote (SCXiao @ Sep 3 2012 10:35pm)
In Soviet Russia, plattor kränga you


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 03:37pm
Lol vilken noob han i skivbutiken måste vart! :rofl:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 3 2012 03:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 23:34)
Du missade en post jag gjorde i svenskachatten tidigare B)


Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 13:14)
LOL

Det kom en snubbe och frågade efter Discotolvor, min chef gräver fram 4 Chilly LP från nåt dammigt lager och säger 100 kr styck.

Man ser hur det börjar lysa i snubbens ögon, han tar allihopa direkt.

Vi anar ugglor i mossan och kollar värdet på Chillygrejjer.

100 Euro

153 Euro

205 Euro

250 Euro

Styck

Vi har aldrig orkat kolla det där för det är så sinnessjukt stjärtig musik

Jag tror vi redan nu vet vem som blir dagens nöjdaste kund :Rofl:


?

Den såg jag, om du nu menade den.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 03:42pm
Quote (snoramej @ Sep 3 2012 10:41pm)
?

Den såg jag, om du nu menade den.


Nej det finns en till :P
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll