Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 19:46)
Jag tar en yay på detta faktiskt
Jag gillar sångarens röst, produktionen är charmigt lo-fi, riffet var tillräckligt dragigt och solot sög inte.
3 / 5 toasts
Är inte det bästa jag har hört men 2 band som slår sig ihop med 2 olika typer av musik.. Funkar rätt så fint. Dock var 3/5 av låtarna bra resten var inte lika bra...
