d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Yay Or Nay?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 11:13am


Hittade denna gruppen precis. Verkar helt ok b)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 3 2012 11:28am
låter lite som huvudvärk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 12:46pm
Jag tar en yay på detta faktiskt

Jag gillar sångarens röst, produktionen är charmigt lo-fi, riffet var tillräckligt dragigt och solot sög inte.

3 / 5 toasts
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 01:06pm
yay

This post was edited by Fil on Sep 3 2012 01:06pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 01:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 19:46)
Jag tar en yay på detta faktiskt

Jag gillar sångarens röst, produktionen är charmigt lo-fi, riffet var tillräckligt dragigt och solot sög inte.

3 / 5 toasts


Är inte det bästa jag har hört men 2 band som slår sig ihop med 2 olika typer av musik.. Funkar rätt så fint. Dock var 3/5 av låtarna bra resten var inte lika bra... :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 01:34pm
Quote (Makta @ Sep 3 2012 08:30pm)
Är inte det bästa jag har hört men 2 band som slår sig ihop med 2 olika typer av musik.. Funkar rätt så fint. Dock var 3/5 av låtarna bra resten var inte lika bra... :P


Det är endå hyfsat facit, tycker dom flesta plattor har 2-3 bra låtar och 10 mediokra.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 3 2012 01:42pm
3/5 tbh.

Helt ok!
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Sep 3 2012 02:10pm
-1/5
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 02:20pm
Riktigt nice imo!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll