d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Steam Account Problem > Hjälp Tack
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,338
Joined: Jul 29 2008
Gold: 10.45
Sep 1 2012 07:38pm
Jag har inte lösenordet och min mail är trasig
Men jag har cd-key och ''hemlig fråga''
När man gör det via steam går det bara att få lösenordet skickat till sin mail.

Går det få tillbaka det?

Den som hjälper mig kan få 10 fg ;)om han/hon vill..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 1 2012 07:43pm
Va?
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 1 2012 07:47pm
maila gaben föfan
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 2 2012 01:39am
Ta kort på cd-key + skivan, om det inte är digital nyckel då, och skicka till dom via mail. Har gjort det själv och fick mitt lösenord resetat :)
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 2 2012 07:58am
Som MyRus säger, det bästa är att kontakta supporten. :thumbsup:
Berätta hur läget ligger till och ge dom din hemliga fråga och cdkey så borde det inte vara några problem!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 2 2012 08:33am
Quote (MyRus @ 2 Sep 2012 08:39)
Ta kort på cd-key + skivan, om det inte är digital nyckel då, och skicka till dom via mail. Har gjort det själv och fick mitt lösenord resetat :)


detta men posta bilden här
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 2 2012 12:36pm
Hoppa på steam
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll