☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Våran Vincent !
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 441
Replies: 15
Track Topic
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#1
Aug 30 2012 08:48am
Gjorde ju en tråd förut men orkar ej leta upp den plus så förtjänar denna en egen tråd.
Kan det bli mer stek än det här?
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#2
Aug 30 2012 08:52am
bögigt
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#3
Aug 30 2012 08:53am
vare han stekargrabben som bara drog runt på billig alkohol och klädmärken?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#4
Aug 30 2012 08:54am
Quote (eviilution @ 30 Aug 2012 16:48)
Gjorde ju en tråd förut men orkar ej leta upp den plus så förtjänar denna en egen tråd.
Kan det bli mer stek än det här?
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/3714_10151066537064475_94387425_n.jpg
vart bor hans brevlåda ?
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#5
Aug 30 2012 08:55am
Quote (Intenso8 @ 30 Aug 2012 14:54)
vart bor hans brevlåda ?
västerås
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#6
Aug 30 2012 08:55am
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 16:55)
västerås
ja jo jag vet men vart i västerås
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#7
Aug 30 2012 08:56am
Quote (Intenso8 @ 30 Aug 2012 14:55)
ja jo jag vet men vart i västerås
vet vart matte bor, misstänker att vincent är inneboende där
eller?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#8
Aug 30 2012 08:58am
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 16:56)
vet vart matte bor, misstänker att vincent är inneboende där
B) eller?
det är väl han som tagit bilden
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#9
Aug 30 2012 09:00am
Quote (Intenso8 @ 30 Aug 2012 14:58)
det är väl han som tagit bilden
nä, matte ligger bakom honom med sheriffen parkerad i pastejköket, så misstänker att de va en sån där variant som tar kort på ~20 sekunder
dont be mad at me brotha!
NR1
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
1,066.96
Trader:
Trusted
#10
Aug 30 2012 09:59am
Erhm, jahapp?
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact