d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fått Mac I Skolan, Behöver Tips På Spel. > Tpb är Blockat.
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 04:39am
Fått datorer i skolan, men det finns typ inget bra spel att köra på lektionen :(
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 30 2012 04:43am
har du inte röj????????
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 30 2012 04:43am
Vette

Lira de 24/7 när jag var liten :D
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 04:46am
Quote (Yla123 @ Aug 30 2012 12:43pm)
har du inte röj????????


Tar alla på det, 9x9 på 30 sec
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 30 2012 04:49am
Vi brukade lira Liero och ElastoMania
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 04:57am
Finns fan ingenting för mac ju :( Jävla skit datorer, kan inte ens ladda ned film..
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 30 2012 05:01am
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 10:57am)
Finns fan ingenting för mac ju :( Jävla skit datorer, kan inte ens ladda ned film..


diablo 2 B)
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 05:25am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Aug 30 2012 01:01pm)
diablo 2  B)


funkar det på mac? ksåfall få man juta och springa till stan och köpa det! btw köps/säljs det fortfarande guld på d2?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 30 2012 05:28am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 13:25)
funkar det på mac? ksåfall få man juta och springa till stan och köpa det! btw köps/säljs det fortfarande guld på d2?


Ja, posta i general help så finns det säker någon som ger dig länk till hur man gör (jag har den inte)

Och ja det finns säkert folk som gamblar fortfarande
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 30 2012 05:29am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 12:39)
Fått datorer i skolan, men det finns typ inget bra spel att köra på lektionen :(


Lyssna på lektionen istället pojk! Annars hamnar du på ica eller blir spärrvakt.
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll