d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > The Typical Failed Stekare > Wtf
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Aug 28 2012 08:33am
https://www.facebook.com/TheTypicalFailedStekare

tyckte jag kände igen den bilden från nån här på forumet?
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 28 2012 08:37am
Ekaans avatar.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 28 2012 08:57am
Det är ekaan på bilden
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 28 2012 09:20am
ekaan bild
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 28 2012 09:37am
Stackars Ekaan.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 28 2012 09:43am
Quote (snoramej @ 28 Aug 2012 17:37)
Stackars Stekaan.


fix'd
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2012 09:51am
det är inte ekaan på bilden lol
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 28 2012 09:52am
Quote (Simon @ 28 Aug 2012 17:51)
det är inte ekaan på bilden lol


sscch nu förstörde du Allt
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 28 2012 10:06am
Quote (Jewhannes @ 28 Aug 2012 16:52)
sscch nu förstörde du Allt


or did he
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 28 2012 11:15am
Quote (Simon @ 28 Aug 2012 16:51)
det är inte ekaan på bilden lol


Så avslöjar du den största mystiken på Swesub ditt jävla as!? :angry:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll