Tjena.
Jag har bestämt mig att beställa en IPad. Det blir dock en 2:a , tänker inte använda 1500+ för lite bättre, ipad 2 verkar duga fint

Jag gick in på apple's hemsida, sen till ipad 2, då kostade IPad 2 med 3G 529$, (dollar), vilket är ~3500 kronor,
http://store.apple.com/us/buy/home/shop_ipad/family/ipad/ipad2Sen tog jag apple's hemsida på svenska, ipad 2 , Då kostade IPad 2 med 3G ~4800 kronor, vilket är 1300 dyrare,
http://store.apple.com/se/buy/home/shop_ipad/family/ipad/ipad2Min fråga är , Blir det billigare och köpa svenska alternativet , pga massa Skatt och Frakt om man beställer genom Dollar ?, (fri frakt i svenska delen)
Tack!
