☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Någon Som är Intresserad Av Att...
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 536
Replies: 10
Track Topic
Tandfen
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold
:
113,241.00
Trader:
Trusted
#1
Aug 26 2012 08:23am
boosta en ny hardcore gubbe åt mig?
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#2
Aug 26 2012 08:24am
Varför kommer randhats bara hit för att tigga?
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#3
Aug 26 2012 08:56am
Quote (SCXiao @ 26 Aug 2012 16:24)
Varför kommer randhats bara hit för att tigga?
Varför kommer oldhats bara hit för att vara bittra?
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#4
Aug 26 2012 09:00am
Quote (Giraff @ 26 Aug 2012 15:56)
Varför kommer oldhats bara hit för att vara bittra?
Man ska inte kasta sten i glashus..
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#5
Aug 26 2012 09:03am
Quote (Makta @ 26 Aug 2012 17:00)
Man ska inte kasta sten i glashus..
Nej, då får Sten ont, speciellt om glaset går sönder och Sten får glas splitter på sig.
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#6
Aug 26 2012 09:10am
Quote (Giraff @ 26 Aug 2012 16:56)
Varför kommer oldhats bara hit för att vara bittra?
Varför kommer multis bara hit för att multa?
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#7
Aug 26 2012 09:21am
vs loads of jizz
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#8
Aug 26 2012 02:02pm
Quote (SCXiao @ 26 Aug 2012 17:10)
Varför kommer multis bara hit för att multa?
Varför kommer någon hit för att något annat?
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#9
Aug 26 2012 02:06pm
Quote (berhemuli @ 26 Aug 2012 17:03)
Nej, då får Sten ont, speciellt om glaset går sönder och Sten får glas splitter på sig.
Nu har tryck fels nisse varit framme i gen
Beh4ve
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold
:
9.00
#10
Aug 30 2012 03:18am
Quote (Tandfen @ Aug 26 2012 02:23pm)
boosta en ny hardcore gubbe åt mig?
Hade gärna hjälpt dig, men lirar inte HC längre :/
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact