d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Wtf... :o
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 24 2012 09:21pm



Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 25 2012 03:29am
bilden är en gif såklart den rör på sig då
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 25 2012 03:34am
Quote (Ekaan @ Aug 25 2012 10:29am)
bilden är en gif såklart den rör på sig då


Är det bara för mig dom sticker ut ur skärmen ?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 25 2012 03:37am
Quote (Kerzhakov @ Aug 25 2012 11:34am)
Är det bara för mig dom sticker ut ur skärmen ?


Den första ser faktiskt ut att sticka ut lite ur skärmen. :O
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 25 2012 03:41am
fan va usch!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 25 2012 06:48am
Quote (Kerzhakov @ 25 Aug 2012 10:34)
Är det bara för mig dom sticker ut ur skärmen ?


kan inte ta han :(
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 25 2012 06:50am
Quote (AsDrake @ Aug 25 2012 01:48pm)
kan inte ta han :(


Skönt o veta att fler provade :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 25 2012 07:06am
Quote (umade @ 25 Aug 2012 11:37)
Den första ser faktiskt ut att sticka ut lite ur skärmen. :O


tycker mer att bakgrunden är djupare in :P
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 26 2012 01:53am
Quote (Kerzhakov @ Aug 25 2012 09:34am)
Är det bara för mig dom sticker ut ur skärmen ?



det är 3d utan glasögon, denna metod på en tv o skit i glasögonen > win
Member
Posts: 4,763
Joined: Jan 16 2010
Gold: 26.00
Aug 26 2012 08:43am
Quote (Kerzhakov @ Aug 25 2012 10:34am)
Är det bara för mig dom sticker ut ur skärmen ?


Bara den första för mig!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll