d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bostadsbidragsfråga
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 03:49pm
Ciao, när man ansöker om bostadsbidrag så fick jag ett 'försättsblad' tillsammans med ett brev. Man ska även skicka in sitt hyresavtal samt en hyresspecifikation, ska detta skickas in tillsammans i det brev som detta försättsblad kom i?
Tillsammans med det där försättsbladet så står det att 'försäkringskassan kan hantera ditt ärende snabbare om du skickar in dina bilagor tillsammans med försättsbladet'. Är mina "bilagor" hyresavtalet och hyresspecen?

Fett förvirrad
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 20 2012 03:50pm
d2jsp är rätta stället att fråga på!

Gl med din fråga brotha
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 03:50pm
Dina bilagor är Hyresavtalaet och hyresspecen samt alla jävla formulär du ska fylla i.

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 03:51pm
Quote (Ekaan @ 20 Aug 2012 23:50)
d2jsp är rätta stället att fråga på!

Gl med din fråga brotha


Någon lär väl ha sökt innan, visste inte vart jag skulle fråga vid den här tiden.
Redan ringt försäkringskassan två gånger, pallante ringa igen

Quote (Svartermetalisk @ 20 Aug 2012 23:50)
Dina bilagor är Hyresavtalaet och hyresspecen samt alla jävla formulär du ska fylla i.


Right, fomulären är elektroniskt ifyllda så det borde alltså bara vara att skicka in hyresavtalet och specen alltså

This post was edited by Alphabetz on Aug 20 2012 03:52pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 03:53pm
Helt ärligt, bifoga en bild av ditt gapande rövhål också.

Kanske dom lär sig skicka begripliga instruktioner

Quote (Alphabetz @ Aug 20 2012 10:51pm)




Right, fomulären är elektroniskt ifyllda så det borde alltså bara vara att skicka in hyresavtalet och specen alltså


aa precis

This post was edited by Svartermetalisk on Aug 20 2012 03:53pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 03:53pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Aug 2012 23:53)
Helt ärligt, bifoga en bild av ditt gapande rövhål också.

Kanske dom lär sig skicka begripliga instruktioner



aa precis


Lol, borde dom fan ha
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 20 2012 04:06pm
du kmr få mer hjälp av flashback än vad du får här
Member
Posts: 3,606
Joined: Mar 27 2005
Gold: 3,240.00
Aug 20 2012 04:32pm
Quote (SaulGoodman @ 21 Aug 2012 00:06)
du kmr få mer hjälp av flashback än vad du får här


Faktiskt!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 21 2012 08:50am
Quote (SaulGoodman @ 21 Aug 2012 00:06)
du kmr få mer hjälp av flashback än vad du får här


Fick den hjälp jag behövde + har inget flashback account
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 21 2012 09:10am
Quote (Alphabetz @ 20 Aug 2012 23:49)
Ciao, när man ansöker om bostadsbidrag så fick jag ett 'försättsblad' tillsammans med ett brev. Man ska även skicka in sitt hyresavtal samt en hyresspecifikation, ska detta skickas in tillsammans i det brev som detta försättsblad kom i?
Tillsammans med det där försättsbladet så står det att 'försäkringskassan kan hantera ditt ärende snabbare om du skickar in dina bilagor tillsammans med försättsbladet'. Är mina "bilagor" hyresavtalet och hyresspecen?

Fett förvirrad


men du tjänar väl för bra för att kunna få nåt sånt?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll