Quote (Ekaan @ 20 Aug 2012 23:50)
d2jsp är rätta stället att fråga på!
Gl med din fråga brotha
Någon lär väl ha sökt innan, visste inte vart jag skulle fråga vid den här tiden.
Redan ringt försäkringskassan två gånger, pallante ringa igen
Quote (Svartermetalisk @ 20 Aug 2012 23:50)
Dina bilagor är Hyresavtalaet och hyresspecen samt alla jävla formulär du ska fylla i.
Right, fomulären är elektroniskt ifyllda så det borde alltså bara vara att skicka in hyresavtalet och specen alltså
This post was edited by Alphabetz on Aug 20 2012 03:52pm