Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 13:32)
Varför så mycket bananer och cola?
jag vet inte vad du brukar göra med bananer och cola. Jag brukar iaf äta och dricka det

käkar typ 4-6 bananer/dag
colan är för nattspelandet

matlådorna äter jag när jag är hungrig utöver det jag köper på jobbet
This post was edited by Intenso8 on Aug 20 2012 05:35am