d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Livet är Härligt :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 19 2012 03:36am
Inom 1 månad blir det först




Sen blir det lite av detta










LÄNGTARRRRRRRRR
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Aug 19 2012 04:03am
Quote (Kerzhakov @ Aug 19 2012 10:36am)
Inom 1 månad blir det först

http://i49.tinypic.com/35iad5t.jpg


Sen blir det lite av detta

http://i50.tinypic.com/2zzt0mv.jpg








LÄNGTARRRRRRRRR


Skoter > all
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 19 2012 04:05am
Quote (eWaste @ Aug 19 2012 11:03am)
Skoter > all


Bra helkropps träning :)

Blir helt klart vattenskoter i thailand också ^_^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 19 2012 04:16am
Nice :)


glhf
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 19 2012 04:43am
from bangkok to moskva
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 19 2012 05:31am
Inget av det såg lockande ut
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 19 2012 06:38am
Quote (Teposen @ 19 Aug 2012 13:31)
Inget av det såg lockande ut


Vintern kan jag hålla med dig om men hur kan inte utlandet så lockande ut? :unsure:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 19 2012 06:45am
Fy faan va härligt :drool:

Ha det så bra!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 19 2012 06:53am
Quote (Alphabetz @ Aug 19 2012 01:38pm)
Vintern kan jag hålla med dig om men hur kan inte utlandet så lockande ut?  :unsure:


Gillar inte värme :unsure:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 08:05am
nr #1 B) det andra nej tack!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll