d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Ni Tråkigt?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 18 2012 12:18pm


So many lulz!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 18 2012 02:39pm
Quote (Makta @ 18 Aug 2012 20:18)
http://www.youtube.com/watch?v=IDmz7K385Qw

So many lulz!


kollade på halva sen stängde jag av....

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 18 2012 03:07pm
Nej Makta.. Nu måste du shapa upp din humor lite ;)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 18 2012 05:35pm
Jag trodde det och tänkte klicka, ända tills jag såg att det var du som hade postat.
Då insåg jag att jag har så sjukt roligt just nu att jag inte behöver kolla.

This post was edited by Giraff on Aug 18 2012 05:36pm
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 18 2012 06:57pm
jag ska runka nu.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 18 2012 07:04pm
Quote (Giraff @ 19 Aug 2012 00:35)
Jag trodde det och tänkte klicka, ända tills jag såg att det var du som hade postat.
Då insåg jag att jag har så sjukt roligt just nu att jag inte behöver kolla.


Skulle bry mig men så såg jag att du postade och helt plötsligt brydde jag mig inte!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll