d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Barn, Oroa Dig Inte.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 15 2012 06:14pm
Vet att det förmodligen är den mest öfverhypeade låter everrrr just nu och förlåt för att jag än en gång tar upp det isånafall, men usch vad bra den är.



Ska se dom den 23e nov och är så fantastiskt brutaltaggad, fyfan.

<3 <3
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 15 2012 06:39pm
riktigt jävla grym är den.
Hörde den när den spelades för första gången :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 16 2012 03:48am
jillade den inte :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 16 2012 03:59am
Svensk hattmaffia

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 16 2012 04:14am
Quote (Charlieone @ 16 Aug 2012 11:48)
jillade den inte :(


detta

tycker de andra låtarna är betydligt mycket bättre
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 16 2012 04:34am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 16 2012 11:59am)
Svensk hattmaffia


hahahah :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 16 2012 05:40am
Tycker inte att SHM är särskilt bra :(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 16 2012 06:31am
B B B B B B BB B BB B B B OOY YY Y YY YCOOO OO OOOOTTT T TT T TT !

House eran kan dra åt helvete !

This post was edited by eviilution on Aug 16 2012 06:32am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 16 2012 09:54am
Quote (Intenso8 @ 16 Aug 2012 12:14)
detta

tycker de andra låtarna är betydligt mycket bättre


Klart det finns bättre låtar, denna är dock snuskigt bra likaså
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 16 2012 10:19am
Quote (PlaaD @ 16 Aug 2012 13:40)
Tycker inte att SHM är särskilt bra :(


what he said

Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll