☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Guild Wars 2 Guild > Ansök
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 550
Replies: 18
Track Topic
pungkulan
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold
:
327.90
#1
Aug 12 2012 04:03pm
Tjenare fellow landsmän jag rekryterar inte eller något vill bara berätta att ni kan ansöka till ruthless
http://ruthless.se/index.php?page=ruthlessGW2
Tror slussen fortfarande är öppen för rekrytering passa på!
Ni hittar mig som Zer0 på forumet där.
Lite Info
"Fakta kring Ruthless:
Ruthless är ett helsvenskt Multi Gaming Community som inriktar sig emot att ha en bra gemenskap.
Ruthless grundades 2010 som ett SWTOR community och spel community, strax efter detta döpte vi oss till Ruthless och blev SWTOR's första Svenska guild.
Vi har sedan dess utvecklats väldigt mycket och har nu samarbete med både EA Games och Bioware.
Vi är även sponsrade utav QPAD och har vår designat vår egen musmatta.
Efter att ha spelat SWTOR i snart ett halv år, så är många utav våra medlemmar intresserade utav att spela andra spel, så som Diablo, Guild Wars 2 och Planetside 2.
Vi bestämde oss då för att bli ett Multi Gaming Community.
Detta innebär att vi har flera guilds/lag i flera spel men går alla under samma hemsida och namn, Ruthless.
Utöver detta har vi många IRL events, som grill kvällar och paintball osv.
Ni ska känna er varmt välkomna att gå med i vår gemenskap!
Hälsningar
Ruthless gänget!"
Källa:
http://www.gw2guilds.org/view-guild/107
This post was edited by pungkulan on Aug 12 2012 04:06pm
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#2
Aug 12 2012 04:07pm
Låter som en sekt för riktigt ensamma datornördar.
Pass på den!
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#3
Aug 12 2012 04:07pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44439387&f=79
- pungkulan rage
We are Swesub
We do not forgive
We do not forget
This post was edited by SCXiao on Aug 12 2012 04:08pm
pungkulan
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold
:
327.90
#4
Aug 12 2012 04:09pm
Quote (SCXiao @ 12 Aug 2012 23:07)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44439387&f=79
- pungkulan rage
Jävlar va posts det va där ska läsa egenom det igen haha
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#5
Aug 12 2012 04:40pm
Quote (SCXiao @ Aug 12 2012 11:07pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44439387&f=79
- pungkulan rage
We are Swesub
We do not forgive
We do not forget
t4natthumor
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#6
Aug 12 2012 04:44pm
Quote (Teposen @ 13 Aug 2012 00:40)
t4natthumor
PM om du vill ha mer, tycker fortfarande om dig fast du inte är wrestlingbög längre
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#7
Aug 12 2012 04:49pm
Quote (SCXiao @ Aug 12 2012 11:44pm)
PM om du vill ha mer, tycker fortfarande om dig fast du inte är wrestlingbög längre
Tycker om dig med, min lilla brottningspojk
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#8
Aug 12 2012 04:56pm
Ruthless! Fuck yeah
SaulGoodman
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold
:
60,300.00
#9
Aug 12 2012 05:10pm
Ingen guild som formades i SWTOR var bra, eller kan vara bra.
This post was edited by SaulGoodman on Aug 12 2012 05:11pm
pungkulan
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold
:
327.90
#10
Aug 12 2012 05:12pm
Quote (SaulGoodman @ 13 Aug 2012 00:10)
Ingen guild som formades i SWTOR var bra, eller kan vara bra.
Jag tänkte bara dela med mig ifall någon var sugen på att ansöka för att det är en svensk guild därför jag postade den här. Kritik kan man ge efter
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact