Quote (MartinS @ Aug 11 2012 09:14am)
grattis man

synd att det är wind!
din guildpolare har nog inte slashat så mycket när han tror du får 7-9k för den
jag hade varit glad om jag hittade någon som ville köpa den för 2k
Tack!
Ah, det är faktiskt lite synd. Hade hellre tagit en earth, så den passat in i mitt set
Ne, tror inte heller att jag får så mycket för den. Men en 4-5k vill jag nog ha ändå, om jag nu ska sälja den!
E: Hade inte tänkt sälja den nu direkt, bara de senaste dagarna har man märkt av att fler har börjat slasha igen. Har på känn att det snart blir reset också, då kanske ännu fler börjar. Helt plötsligt kanske min wind blir värd lite liksom ;D AFFÄRSMAN?! hihi.
Quote (Svartermetalisk @ Aug 11 2012 09:19am)
Nice
tungt att det är wind #1
Högsta EE droppen jag sett hittills!
Whaj is wind #1?
This post was edited by x17 on Aug 11 2012 04:23am