d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > -ladder Slasher-
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 10 2012 08:09pm
Mystical wind XII,
Spell Damage: 77 to 349,
+194% Enhanced Effect,
+1% Armor Pierce,
+2% Glancing Blow

Hittade precis denna :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 10 2012 08:28pm
Värt med en egen tråd.
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Aug 11 2012 03:14am
Quote (x17 @ Aug 11 2012 02:09am)
Mystical wind XII,
Spell Damage: 77 to 349,
+194% Enhanced Effect,
+1% Armor Pierce,
+2% Glancing Blow

Hittade precis denna :)


grattis man :)
synd att det är wind!

din guildpolare har nog inte slashat så mycket när han tror du får 7-9k för den
jag hade varit glad om jag hittade någon som ville köpa den för 2k

This post was edited by MartinS on Aug 11 2012 03:24am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 11 2012 03:19am
Nice

tungt att det är wind #1
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 11 2012 04:02am
Quote (MartinS @ Aug 11 2012 09:14am)
grattis man :)
synd att det är wind!

din guildpolare har nog inte slashat så mycket när han tror du får 7-9k för den
jag hade varit glad om jag hittade någon som ville köpa den för 2k


Tack!
Ah, det är faktiskt lite synd. Hade hellre tagit en earth, så den passat in i mitt set :D

Ne, tror inte heller att jag får så mycket för den. Men en 4-5k vill jag nog ha ändå, om jag nu ska sälja den!

E: Hade inte tänkt sälja den nu direkt, bara de senaste dagarna har man märkt av att fler har börjat slasha igen. Har på känn att det snart blir reset också, då kanske ännu fler börjar. Helt plötsligt kanske min wind blir värd lite liksom ;D AFFÄRSMAN?! hihi.


Quote (Svartermetalisk @ Aug 11 2012 09:19am)
Nice

tungt att det är wind #1

Högsta EE droppen jag sett hittills!

Whaj is wind #1? :)

This post was edited by x17 on Aug 11 2012 04:23am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 11 2012 04:05am
Jag använde wind så wind är #1

Nej men helt ärligt alla element är cikurs lika bra / dåliga

den som betalar dubbelt så mkt för en ice som för en fire borde mentalundersökas

Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 11 2012 04:15am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 11 2012 10:05am)
Jag använde wind så wind är #1

Nej men helt ärligt alla element är cikurs lika bra / dåliga

den som betalar dubbelt så mkt för en ice som för en fire borde mentalundersökas


Ahaa, misstänkte något liknande ;D Men man kan ju inte se dina LS gubbar.. Jag som tycker att det är kul att kolla prof på folk ^^

Okok! Har bara testat mitt earth set en gång, med en magician. Men det är någon skillnad på crittar och sånt eller?

Haha, det finns alltid idioter ;D Jag betalade 500fg för min MQ earth! Tyckte det var en rätt bra deal.
Magical earth XIV
Level Req: 55
Spell Damage: 232 to 407
Mana Cost: 109

+168% Enhanced Effect
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 11 2012 04:18am
Quote (x17 @ 11 Aug 2012 12:15)
Ahaa, misstänkte något liknande ;D Men man kan ju inte se dina LS gubbar.. Jag som tycker att det är kul att kolla prof på folk ^^

Okok! Har bara testat mitt earth set en gång, med en magician. Men det är någon skillnad på crittar och sånt eller?

Haha, det finns alltid idioter ;D Jag betalade 500fg för min MQ earth! Tyckte det var en rätt bra deal.
Magical earth XIV
Level Req: 55
Spell Damage: 232 to 407
Mana Cost: 109

+168% Enhanced Effect


Din guide till att hitta någon annans ls chars:

Gå in på din egen sida, tryck "View All" över dina LS-karaktärer, där uppe har du din userid (i=311477), byt ut mot svarters (509608)

http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=509608

fungerande länk

haxx'd
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 11 2012 04:19am
Quote (Fil @ Aug 11 2012 10:18am)
Din guide till att hitta någon annans ls chars:

Gå in på din egen sida, tryck "View All" över dina LS-karaktärer, där uppe har du din userid (i=311477), byt ut mot svarters (509608)

http://forums.d2jsp.org/user.php?c=3&i=509608

fungerande länk

haxx'd


Oooh! Att man varje dag lär sig något nytt, stämmer verkligen! :)

Tack så mycket Filip!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 11 2012 04:21am
Quote (x17 @ 11 Aug 2012 12:19)
Oooh! Att man varje dag lär sig något nytt, stämmer verkligen! :)

Tack så mycket Filip!


Inga problem :)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll