d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fråga Angående Wow Server
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Aug 10 2012 01:54pm
Vet ni några servrar som har high population där mycket svenskar spelar? (Horde)
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 10 2012 01:56pm
nej
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 10 2012 02:00pm
Nae men om du skickar 38k kanske jag kommer på något.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 10 2012 02:54pm
Frostmane kanske
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 10 2012 03:10pm
Är mycket svenskar på shattered hands där jag är. Men servern är inte high pop. Föreslår att du rollar på Outland. Bästa servern jag har varit på iaf!
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Aug 11 2012 04:23am
Stormscale är bästa svenska EU horde servern, punkt.


Quote (Makta @ 10 Aug 2012 22:10)
Är mycket svenskar på shattered hands där jag är. Men servern är inte high pop. Föreslår att du rollar på Outland. Bästa servern jag har varit på iaf!


Samma här :p spelade på borde horde och allysidan. Ally > horde dock.

This post was edited by DevilDriver on Aug 11 2012 04:24am
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Aug 11 2012 05:06am
Quote (Makta @ Aug 10 2012 10:10pm)
Är mycket svenskar på shattered hands där jag är. Men servern är inte high pop. Föreslår att du rollar på Outland. Bästa servern jag har varit på iaf!


Outland horde är skit

lira på stormscale om du ska lira horde
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll