Stormscale är bästa svenska EU horde servern, punkt.
Quote (Makta @ 10 Aug 2012 22:10)
Är mycket svenskar på shattered hands där jag är. Men servern är inte high pop. Föreslår att du rollar på Outland. Bästa servern jag har varit på iaf!
Samma här

spelade på borde horde och allysidan. Ally > horde dock.
This post was edited by DevilDriver on Aug 11 2012 04:24am