Quote (heavypala @ Aug 10 2012 03:32am)
tänkte köra , sen stod det nånting om att de kosta i månaden ? , då sket jag i det
jepp de stämmer dem betalar 7kr i månaden men inte jag eftersom jag laddade ner spelet så jag betalar ingeting och föresten så ska dem ta bort sub fee så man spelar gratis =) allt detta kommer ske i slutet av denna månaden :)) + att pvp arenas mounts och lite fler saker ska bli added mer bossar dungeons oh skit... kommer bli riktgt roligt och spelet är en kopia av wow det som är de fetta
