d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Order & Chaos > Iphone Ios
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 9 2012 05:56pm
Nån som lirar?

Char?
server?
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 9 2012 06:14pm
jag köper O&C vs fgs lmk om någon har :)
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Aug 10 2012 04:32am
tänkte köra , sen stod det nånting om att de kosta i månaden ? , då sket jag i det
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 10 2012 08:06am
Quote (KEVINsss @ Aug 10 2012 01:14am)
jag köper O&C vs fgs lmk om någon har :)


Vilken server borde man lira på? Köpte precis spelet :D
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 10 2012 08:15pm
Quote (Orvar @ Aug 10 2012 07:06am)
Vilken server borde man lira på? Köpte precis spelet :D


jag lirar på storm cape, har inte testat någon annan finns inte så jätte många svenskar men finns några i min guild ^^
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 10 2012 08:32pm
Quote (heavypala @ Aug 10 2012 03:32am)
tänkte köra , sen stod det nånting om att de kosta i månaden ? , då sket jag i det


jepp de stämmer dem betalar 7kr i månaden men inte jag eftersom jag laddade ner spelet så jag betalar ingeting och föresten så ska dem ta bort sub fee så man spelar gratis =) allt detta kommer ske i slutet av denna månaden :)) + att pvp arenas mounts och lite fler saker ska bli added mer bossar dungeons oh skit... kommer bli riktgt roligt och spelet är en kopia av wow det som är de fetta :D
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 11 2012 05:35pm
up
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Aug 12 2012 03:58am
ujp
Member
Posts: 16,703
Joined: Jun 6 2010
Gold: 0.00
Sep 9 2012 04:49pm
up
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll