d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ska Köppa Bärbar Datta
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 10:55am
halloj

jag har tänkt på detta her länge för jag har haft tid men ville inte slösa bort pengarna nu kanske det känns som jag bara babblar en massa men dit jag vill komma är att jag tänkt köpa en datta som har inbyggd skärm och baterri så jag undrar först vilken storlek men sen ochså om ni kan något bra märke kanske har ni länk till en bra modell takk på förhand snälla pojkar ni är puss och hej
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 8 2012 10:57am
dattor hetter dett, hallå.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 10:58am
Quote (Marcusd0 @ 8 Aug 2012 18:57)
dattor hetter dett, hallå.


ok tack för jelpen har gogglat men fik inga resulttat kanske för att jag skrev datta men ska prova ijen med dattor tack igen för tips snel pojke!
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 8 2012 10:59am
Quote (Fil @ 8 Aug 2012 18:58)
ok tack för jelpen har gogglat men fik inga resulttat kanske för att jag skrev datta men ska prova ijen med dattor tack igen för tips snel pojke!


ett hett tips är att söka på

jette bra dattor i göteborg med skärm, batteri och bra märke.

lyka till!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 11:02am
Quote (Marcusd0 @ 8 Aug 2012 18:59)
ett hett tips är att söka på

jette bra dattor i göteborg med skärm, batteri och bra märke.

lyka till!


goggle vill inte det sejer itll mej att jag ska skriva istellet såhär:

Quote
Menade du: jättebra dator i göteborg med skärm, batteri och bra märke.


jevvla skit fann!







fan

råkade över hela tangentbordet... hoppas ingen tangentslutarfungerafanspaceslutadefungeravadskajaggöra

This post was edited by Fil on Aug 8 2012 11:09am
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 8 2012 11:11am
Quote (Fil @ 8 Aug 2012 19:02)
goggle vill inte det sejer itll mej att jag ska skriva istellet såhär:



jevvla skit fann!







fan

råkade över hela tangentbordet... hoppas ingen tangentslutarfungerafanspaceslutadefungeravadskajaggöra


kanskemåsteduköpaettnytttangentbordväntadetfunkarinteförmighellervadgörvi???????????
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 11:11am
Quote (Marcusd0 @ 8 Aug 2012 19:11)
kanskemåsteduköpaettnytttangentbordväntadetfunkarinteförmighellervadgörvi???????????


ingenaningvikanintegöramellanrumefterattjagråkadeöverhelatangentbordet
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 8 2012 11:12am
Quote (Fil @ 8 Aug 2012 19:11)
ingenaningvikanintegöramellanrumefterattjagråkadeöverhelatangentbordet


mammaärintehemmavetintevadjagskagöra
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Aug 8 2012 11:15am
Hörde att Puma hade väldigt billigt pris på sina Laptop's, åk in till Stadium å fråga
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2012 07:26am
ska också köpa en laptop snart. vill ha en som håller många år och som inte blir överhettad/bränd, tips plz. tror jag nöjer mig med 15" skärm!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll