d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skrev En Dikt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Aug 8 2012 09:13am
Om jag vore en ängel



Om jag vore en ängel
Skulle jag vaka över dig var dag
Hålla dig säker ifrån ondo
Göra allt efter ditt behag
Du skulle aldrig behöva gråta
Jag skulle dig alltid förlåta

Om jag vore en ängel
Skulle jag vaka över dig var natt
Ge dig de allra finaste drömmar
Aldrig låta natten bli för svart
Skydda din oskuld allt jag kan
Tills du gift dig med din rätta man

Om jag vore en ängel
Skulle jag våldta dig till slut
Och aldrig behöva bli din far
Låta Gud ta över allt jävla fadersansvar
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 8 2012 09:17am
Fint ^_^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 8 2012 09:18am
Om jag vore en get



Om jag vore en get
Skulle jag vara i hagen var dag
Hålla dig säker från ogräs
Mjölkas efter ditt behag
Du skulle aldrig behöva frysa
Klipp min ull utan att nysa

Om jag vore en get
Skulle jag vara i stallet var natt
Ge dig de allra finaste getungarna
Aldrig låta stallet bli tomt
Ta alla getmammors oskuld allt jag kan
Tills de gift sig med sin rätte man

Om jag vore en get
Skulle jag låta dig våldta mig till slut
Och aldrig behöva bli någons far
Och låta socialen ta över allt jävla fadersansar
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 8 2012 09:28am
get > ängel
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 8 2012 10:40am
gay ?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 8 2012 10:43am
big play
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 10:53am
Om jag vore en ängel
skulle jag en gång för alla ta reda på vem fan det var som kasta!

Den som kasta ska ha stryk, den som fucking kasta ska ha stryk!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll