Quote (ChingeR @ Aug 7 2012 03:02pm)
Yay, jag har en vän!
tur att jag iaf har ett champagneglas hemma. Det är ju bara jag som kan ta del av champagnen ändå xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
http://www.memecreator.org/static/images/templates/743.jpg

Quote (Skullkraker @ Aug 7 2012 03:04pm)
ät en gammal skosula och försvinn
Dra åt helvete
This post was edited by ArsenalFC on Aug 7 2012 04:19pm