d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej !
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 7 2012 09:27am
Hej kära svenskar, jag har massor av svenska vänner i verkliga livet, och jag fick 2 kompisar på d2jsp: Umade och Chinger är Min svenska är mycket dålig, och jag kom till detta forum för att förbättra den. Tack!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 7 2012 09:29am
^^

hej hej
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 7 2012 09:33am
Lycka till med svenskan! :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 7 2012 09:34am
hej
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 7 2012 09:53am
not sure if srs
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 7 2012 10:12am
Stop making new threads.
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 7 2012 10:18am
Quote (snoramej @ Aug 7 2012 09:12am)
Stop making new threads.


ok sorry
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 7 2012 04:02pm
Yay, jag har en vän!

tur att jag iaf har ett champagneglas hemma. Det är ju bara jag som kan ta del av champagnen ändå xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Aug 7 2012 04:04pm
ät en gammal skosula och försvinn
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 7 2012 04:18pm
Quote (ChingeR @ Aug 7 2012 03:02pm)
Yay, jag har en vän!

tur att jag iaf har ett champagneglas hemma. Det är ju bara jag som kan ta del av champagnen ändå xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

http://www.memecreator.org/static/images/templates/743.jpg


:hug:

Quote (Skullkraker @ Aug 7 2012 03:04pm)
ät en gammal skosula och försvinn


Dra åt helvete

This post was edited by ArsenalFC on Aug 7 2012 04:19pm
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll