d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kolla Vad Jag Har Målat ! :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 7 2012 07:54am
Ska kasta på klarlack imorgon så den ser lite dassig ut just nu.

Är förövrigt 120x90cm och ska hänga fint på min vägg !



e: All färg har inte riktigt torkat så därför det ser extra dassigt ut på några ställen, men kommer kasta upp en bild imorgon när den där DONE!

This post was edited by eviilution on Aug 7 2012 07:56am
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 7 2012 08:11am
Varför?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 7 2012 08:32am
Fan duktig du, motivlackera 740n sådär så blir den lättsåld
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 7 2012 08:48am
Quote (PhearCIII @ 7 Aug 2012 14:32)
Fan duktig du, motivlackera 740n sådär så blir den lättsåld


Den är såld redan.

Quote (SaulGoodman @ 7 Aug 2012 14:11)
Varför?


För att jag gillar barn ?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Aug 7 2012 09:07am
Kan du sluta tramsa runt i din fantasivärld och komma tillbaka till det riktiga livet aka LoL?
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
Aug 7 2012 09:13am
10/10 =)
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Aug 7 2012 11:11am
9/10 snyggt motiv, vi får se på färdiga produkten snart.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 7 2012 12:56pm
Quote (eviilution @ 7 Aug 2012 15:54)
Ska kasta på klarlack imorgon så den ser lite dassig ut just nu.

Är förövrigt 120x90cm och ska hänga fint på min vägg !

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/480304_368988763174249_1503036869_n.jpg

e: All färg har inte riktigt torkat så därför det ser extra dassigt ut på några ställen, men kommer kasta upp en bild imorgon när den där DONE!


i like :)

om jag tar med volvon så får du göra en sån på taket ;)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 8 2012 01:17pm
Sådärja, nu är lillen klar ! Måste bara tjata på min vän så han ska sätta upp skiten på väggen!



e: ja, det fattas en nagel på hans vänstra fot :(

This post was edited by eviilution on Aug 8 2012 01:18pm
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 9 2012 11:08am
Quote (eviilution @ Aug 8 2012 08:17pm)
Sådärja, nu är lillen klar ! Måste bara tjata på min vän så han ska sätta upp skiten på väggen!

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/428779_369415613131564_973594413_n.jpg

e: ja, det fattas en nagel på hans vänstra fot :(


va fan har du datorn på soffa kanten, din jävel
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll