d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ska Köpa Data :3 > Hjälp Sökes
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,210
Joined: Apr 13 2011
Gold: 0.00
Aug 6 2012 04:10am
Intel® Core i3 2100, 3,1Ghz, 3MB
NVIDIA GeForce GTX560 1GB GDDR5
Corsair 4GB DDR3 1600MHz
Samsung 1TB - 7200 RPM - 32MB

Funkar spel som Bf3, Arma 2 o grejjor på denna burk?
för mer information om den så är länken här:

http://cdon.se/hemelektronik/thor_oden_-_intel_i3-2100_-_4gb_-_1tb_-_nvidia_gtx560_-_w7hp-19225891
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 6 2012 04:10am
Dator*
Member
Posts: 7,210
Joined: Apr 13 2011
Gold: 0.00
Aug 6 2012 04:12am
Quote (umade @ Aug 6 2012 12:10pm)
Dator*


tak so myket min svenska inte bra jag från irak varit i svenska halft år
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 6 2012 04:12am
Quote (umade @ 6 Aug 2012 12:10)
Dator*



*Dansk
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 6 2012 04:14am
Den klarar BF3.
Member
Posts: 7,210
Joined: Apr 13 2011
Gold: 0.00
Aug 6 2012 04:15am
Quote (umade @ Aug 6 2012 12:14pm)
Den klarar BF3.


på vilken grafik nivå? Skulle nöja mig med high
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 6 2012 04:24am
Quote (SCYP @ Aug 6 2012 12:15pm)
på vilken grafik nivå? Skulle nöja mig med high


Superhigh
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 6 2012 04:39am
Quote (umade @ 6 Aug 2012 12:24)
Superhigh


Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 6 2012 04:46am
Ja, köp den. Jätteprisvärd

Du är inte värd mer råd eftersom du skrev "data".
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 6 2012 05:42am
kontakta data-pata, han är en sjudundrans höjdare på data

Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll