d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Broodwar > :<
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:16am
:C
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 4 2012 06:16am
bEST GAME OF ALL TAJM!

RIP Boord war
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 06:18am
Är OSL sista turneringen någonsin eller?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:18am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 01:18pm)
Är OSL sista turneringen någonsin eller?


japp
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 06:20am
OSL blir sc2 turnering nu
RIP :/

Helt klart världsledande spelet inom eSports.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:21am
Quote (umade @ Aug 4 2012 01:20pm)
OSL blir sc2 turnering nu
RIP :/

Helt klart världsledande spelet inom eSports.


rätt sjukt egentligen

sc2 är ju inte ens i närheten så häftigt som bw

men man måste väl ge upp spelet någon gång, även om det är så balancerat så att man bara kan välja det som är roligast, bli bäst och alltid tävla
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 06:22am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 14:20)
OSL blir sc2 turnering nu
RIP :/

Helt klart världsledande spelet inom eSports.


CS 1.6 var ju sjukt stort, troligen världsledande också. BW är väl korea-ledande/over-all störst pga. populariteten i Korea.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 06:24am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 02:22pm)
CS 1.6 var ju sjukt stort, troligen världsledande också. BW är väl korea-ledande/over-all störst pga. populariteten i Korea.


Här i västvärlden har väl cs 1.6 varit större, speciellt i Sverige då vi varit världsledande inom esporten.
Men jag tror ändå att sc bw är större
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:26am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 01:22pm)
CS 1.6 var ju sjukt stort, troligen världsledande också. BW är väl korea-ledande/over-all störst pga. populariteten i Korea.


det var dock aldrig samma sak eftersom cs inte var tillräckligt mångsidigt imo
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 06:27am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 14:24)
Här i västvärlden har väl cs 1.6 varit större, speciellt i Sverige då vi varit världsledande inom esporten.
Men jag tror ändå att sc bw är större


Quote (dej @ 4 Aug 2012 14:26)
det var dock aldrig samma sak eftersom cs inte var tillräckligt mångsidigt imo


Ja, jag tycker ni båda har rätt men utanför korea skulle jag säga att CS varit större/mer populärt overall.
Go Back To Svenska Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll