d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Klockrent!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 3 2012 04:28pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 3 2012 04:31pm
Haha.. sköna typer
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 3 2012 04:44pm
Jonas och Sverker verkar ju ha downs

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 3 2012 04:48pm
haha, sverker gillar att ta den i prutten!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 3 2012 04:48pm
Quote (Charlieone @ Aug 3 2012 11:48pm)
haha, sverker gillar att ta den i prutten!


Jag lollade fett

Riktigt låg nivå men skit samma
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 3 2012 04:50pm
Quote (Charlieone @ 4 Aug 2012 00:48)
haha, sverker gillar att ta den i prutten!


pruppen bro, pruppen
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 3 2012 04:53pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 3 2012 06:01pm
Quote (Jewhannes @ 3 Aug 2012 23:50)
pruppen bro, pruppen


de e najs
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 4 2012 12:19am
Quote (snoramej @ 4 Aug 2012 00:53)


snoramey tycker det är roligt med skämt om folk som är gey för då känner han igen sey och det börjar klia på hans grey
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 05:17am
Quote (Fil @ 4 Aug 2012 08:19)
snoramey tycker det är roligt med skämt om folk som är gey för då känner han igen sey och det börjar klia på hans grey


På vilket sätt är det där ett gay-skämt?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll