d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Amensia
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Aug 1 2012 05:04pm
Började spela Amnesia men stängde av det lika fort :baby:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Aug 1 2012 05:06pm
Quote (Exzit89 @ Aug 2 2012 12:04am)
Började spela Amnesia men stängde av det lika fort  :baby:


Skit kul att spela, speciellt water room ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 1 2012 05:19pm
Quote (eWaste @ 2 Aug 2012 00:06)
Skit kul att spela, speciellt water room ^^


u still up lol xd
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Aug 1 2012 05:19pm
Spelade någon custom map.. Gick ut ur ett rum och fortsatte ner i korridoren.. Hörde något ljud så jag skulle kuta tillbaka fort som fan så var monstret bakom mig.. Höll på att dö irl.. :cry:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 1 2012 07:12pm
har klarat det spelet,
bricks were shat.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Aug 1 2012 07:13pm
Quote (Nickeee @ Aug 2 2012 01:12am)
har klarat det spelet,
bricks were shat.


Ska kanske ge spelet ett nytt försök när det är ljust :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 1 2012 07:25pm
Quote (Exzit89 @ 2 Aug 2012 03:13)
Ska kanske ge spelet ett nytt försök när det är ljust :D


nääfan lira på natten, mycket roligare :D
Member
Posts: 205,316
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 1 2012 07:44pm
Bajsar ner mig om jag spelar det.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 1 2012 07:53pm
Quote (Exzit89 @ 2 Aug 2012 03:13)
Ska kanske ge spelet ett nytt försök när det är ljust :D


Det är ju ljust dygnet runt?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 2 2012 02:27am
Quote (eWaste @ 2 Aug 2012 00:06)
Skit kul att spela, speciellt water room ^^


Vad i helvete?! :angry:

Såg fram emot spelet som fan. Men kom inte långt innan jag "glömde" bort det och råka formatera. Fastnade inte som jag trodde.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll