☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Spotify
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 679
Replies: 28
Track Topic
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#1
Jul 29 2012 03:14pm
Någon som använder det?
Är det någon som har en key så man kan lyssna på låtarna om och om igen? -.-
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#2
Jul 29 2012 03:15pm
gör en playlist
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#3
Jul 29 2012 03:15pm
Quote (TwistedGFX @ 29 Jul 2012 21:14)
Någon som använder det?
Är det någon som har en key så man kan lyssna på låtarna om och om igen? -.-
öppna börsen--> offra 49 kroner--> haru bil (därför jag har det) så kostar det 100
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#4
Jul 29 2012 03:17pm
men jag menar sån hära key activation sak
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#5
Jul 29 2012 03:22pm
Quote (TwistedGFX @ Jul 29 2012 10:17pm)
men jag menar sån hära key activation sak
det får man köpa idag
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#6
Jul 29 2012 03:22pm
finns nog inte längre.
för att lyssna på 1 låt mer än 5 ggr så måste du haft ditt spotify account i mer än 6 månader
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#7
Jul 29 2012 03:25pm
:/
ojdå
är det värt att köpa premium då (dom som har det)
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#8
Jul 29 2012 03:27pm
Quote (TwistedGFX @ 29 Jul 2012 23:25)
:/
ojdå
är det värt att köpa premium då (dom som har det)
piratbukten >
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#9
Jul 29 2012 03:29pm
Quote (TwistedGFX @ Jul 29 2012 10:25pm)
:/
ojdå
är det värt att köpa premium då (dom som har det)
Supporta inte mannen som dödade musikindustrin
Ladda ner istället
wisted
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold
:
243.00
#10
Jul 29 2012 03:29pm
Quote (Intenso8 @ Jul 29 2012 09:27pm)
piratbukten >
va?
@Svartermetalisk, men det är roligare med spotify
This post was edited by TwistedGFX on Jul 29 2012 03:30pm
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact