d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kära Dagg Bock > En Inblick I Mina Innersta Tankar
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 29 2012 04:17am
Igår såg jag matrix, neo dog, sen var han arg för att han dog, sen slogs han.

Han vann slagsmålet jättelätt, för han var den utvalde ju! Hehe tänk vad tokigt om han hade förlorat!
Member
Posts: 205,316
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 29 2012 04:27am
Nice spoiler -_-
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jul 29 2012 04:29am
[x] 50.00% (2 Votes)

This post was edited by SCXiao on Jul 29 2012 04:29am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 29 2012 04:36am
Quote (Marcusd0 @ 29 Jul 2012 12:27)
Nice spoiler -_-


Filmen är dödskänd, och kom ut 1999.

Har man inte sett den förtjänar man att få den förstörd!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 29 2012 05:35am
"dagg bok"

fel stavatt och sär skrivet dum skalle.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 29 2012 05:41am
Quote (Litttle_Brother @ 29 Jul 2012 13:35)
"dagg bok"

fel stavatt och sär skrivet dum skalle.


Du röstade på att du var gey

jevvla idjut
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 29 2012 05:43am
Quote (Fil @ Jul 29 2012 12:41pm)
Du röstade på att du var gey

jevvla idjut


:lol:
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Jul 29 2012 05:45am
litttle_sister ofc
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 29 2012 05:48am
Gillar att jag är på väg att bli den nya LB, feelsgoodman

This post was edited by snoramej on Jul 29 2012 05:49am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 29 2012 05:52am
Quote (snoramej @ Jul 29 2012 01:48pm)
Gillar att jag är på väg att bli den nya LB, feelsgoodman


:unsure:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll