Quote (MartinS @ 25 Jul 2012 20:22)
vad hade ni gjort? vill ha seriösa? o ni som är störda är givetvis välkomna
bor just nu ensam i linköping centrum i en 2a, pröjsar 5000kr/mån
funderar på att flytta till ett hus. har hittat en privat hyresvärd som hyr ut ett hus. 2våningar. 5rum + kök + badrum.......stor tomt etc..
3500är kallhyra.....måste ta reda lite mer vad det är för uppvärmning med mera....
vad skulle ni ha gjort?
Blir mycket arbete med att underhålla ett hus också, det ska man tänka på, kommer även komma en jäla massa dolda kostnader.
Om man är ensam tycker jag gott att lgh duger.